punkcm dużo ale błędnie naprawde duzo błędnie 3
Karta postaci
Zanim napiszesz pierwszego posta przeczytaj Regulamin forum !
!
Jeśli czegoś nie wiesz pisz
Offline
Karta Syreni Śpiew - Jest to karta( jej domena to Aquos ) ,
ktorej uzyc moze tylko i wylacznie Syrenoid.
Ataku tego nie mozna ominac. W bajce ataku
tego doswiadczyl miedzy innymi marucho , ktory
stracil przez ten atak swojego Preyasa ( ktorego pozniej odzyskal)
Wlascicielem tej karty byl Klaus von Hercel z tego co pamietam
Offline
obsztrzał
opis to karta super mocy ktora jest dla laser mana
laserman szela laserami w wybranego bakugana na innej
karcie bakugan zawsze przegrywa
domena darkus aqos
uzyta przez maskarada w odcinku stawiam na shuna
wyeliminowała skorpiona pyrusa
Offline
Karta Otwarcia Postać.
Jest to karta która podwaja ilość pkt mocy naszego bakugana.
Zalety:
Daje nam dużo dodatkowych punktów mocy
Wady:
Łatwo ją zneutralizować
Najeczęsciej jest używana przez Shona w kombinacji z Szlachetnym Zielonym Wiatrem(KSM)
Offline
Karta Zagłady: jedna z najgrożniejszych kart powodowała ona że każdy zniszczony bakugan zostaje odesłany do wymiary zagłady, z tamtont bakugany nie powracają. Tą karte używał Maskarat oraz jego sprzymierzeńcy
np.Klaus von Hercel - pod koniec pierwszej seri przeszedł na dobra strone
Billy Gilbert-on równiez po jakimś czasie przechodzi na dobra strone
Chan Lee-również po jakim czasie odchodzi od maskarada
Komba O'Charlie-W kturymś momencie Shun nawraca Komba i równierz przechodzi na dobra strone
Julio Santana-równieżpo jakim czasie przechodzi na dobra strone
Offline
Karta postaci
Podwaja siłę bakugana gracza,który ją aktywował.
Jej kolor jest inny w każdej domenie np.Ventus zielony.
Jest na niej bakugan gracza który ją aktywował.
Offline
Karta Super Mocy Marionetka przeznaczona jedynie przez Mantrisa powoduje przeniesienie danego bakugana na swoją kartę otwarcia
Offline
Oto krótki opis większości kart
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt.
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 150pkt.
Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.
Syreni Śpiew : Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.
Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt.
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.
Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia.
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.
Meteoryt Phyrusa dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa.
Lalkarz: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karta Przeciw Mocy Odbija Super Moc.
Ogień Saurusa Dodaje 50 pkt Saurusowi.
Wspólna Podróż do wymiru zagłady Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się.
Karta Zagłady bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą(specjalna)
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Karta Tsunami pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew.
Siła Smoka Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Ostrza Wyłącznie dla Tigrery. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Giga Uderzenie Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Szybki atak Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Powietrzny atak Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Purpurowy Wir Przenosi bakugana na inne pole.
Chaos Serca Ciemności Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50.(czyli atakuje stwory z innych kart)
Tornado Ognia Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.
Lodowy Gniew - Tylko dla Bakuganów Aquosa - Dodaje wybranemu Bakuganowi Aquosa możliwość atakowania przeciwnika stojącego na innym polu. Działa 3 tury.
Piekielny Żar - Dla Bakuganów Phyrusa - Bakugan z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy.
Wodne Tornado: Dodaje 100 pkt mocy bakuganom Aquosa.
Dostepne od rangi Gracz
Ognista Tarcza - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala Dorzucić bakugana rywalowi)
Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami)
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)
Pustynia - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyć rywalowiarty mocy)
Siła Aquosa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(to samo działanie jak Iluzja Wody)
Zbroja Chaosu - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(osłabia bakugana rywalo o 50 pkt)
karta połączenia domen Polega na połączeniu 2,3 albo 6 domen by bakugany zyskały moc. Siła zwiększa sie o tyle ile wynosi jej moc np:150, i zwiększa sie o tyle ile danych bakuganów twoich i pomocnika danej domeny jest na polu. np: 2 phyrusi i 2 ventusy - siła bakuganów rosnie o 600.
Phyrus + Darkus/Ventus/Subtera - 150
Ventus + Phyrus/Aquos/Chaos - 150
Darkus + Phyrus/Aquos/Chaos - 150
Chaos + Darkus/Subteraa/Ventus 150
Aquos + Darkus/Subbtera/ventus 150
Subtera + phyrus/Chaos/Aquos 150
Oraz połączenia wszystkich domen - 300
Offline
Karta otwarcia Potęga Ventusa działa ona podobnie jak karta potrójniej bitwy lecz na pole bitwy morze zostać wrzucony tylko bakugan domeny Ventusa.Nie wiem zabardzo jak ona wygląda.Można jej użyć np.jak jakiś bakugan dowolnejdo domeny (przeciwnika) będzie silniejszy od twojego i skończom ci się supermoce karta aktywowana zostanie tylko gdy dwa bakugany (twój i przeciwnika) stanom na tej karcie otwarcia.
Offline