Gracz 1
Karta otwarcia; Poziom Niżej
Mantris Darkusa [270]start
gracz2
Karta Otwarcia Potęga Pyrusa
Rycerz Pyrusa [340]start
gracz1
karta super mocy marionetka
Mantris przenieś Rycerza Pyrusa na swoją kartę
karta otwarcia start poziom niżej
Mantris [270]bez zmian
Rycerz Pyrusa [240]utrata 100 punktów
gracz2
karta super mocy Ognista Strzała
atakuj
gracz1
karta super mocy Ostrze Cienia
Mantris [350]zwiększenie mocy o 80 punktów
rycerz Pyrusa [290]zwiększenie mocy o 50 punktów
ostatecznie walkę wygrał gracz1 ze swoim Mantrisem
Offline
gracz1
pole bitwy karta otwarcia [p] start bakugan bitwa cykloid 340 start
gracz2
pole bitwy karta otwarcia start [im] bakugan bitwa syrenoid 340 start
gracz1
karta super mocy aktywacja pustynia cykloid 490
gracz2
karta super mocy aktywacja siła aqosa syrenoid 490
gracz1
karta super lewy gigant dezaktywóje siłe aqosa syrenoid 340 cykloid atakuj
gracz2
super moc aktywacja syreni śpiew cykloid ginie
zwyciesca Gracz2
Offline
--gracz 1--
karta otwarcia IM(iluzja miny)
bakugan Limulus[270] start
--gracz 2--
karta otwarcia start PN(poziom nizej)
Centypod[280] start na moje pole
--gracz 1--
karta supermocy wodne tornado limulus dostaje 50 pkt
--gracz 2--
supermoc karta tsunami start limulus ginie
wygrywa:gracz 2
Offline
gracz1:
pole bitwy
karta otwarcia pp laserman[350]start
gracz2:
karta otwarcia pn laserman[360]start
gracz1:
karta super mocy podmuch przenoszę twojegon lasermana na moją karte
karta otwarcia start potęga pyrusa dorzucam rycerza pyrusa
laserman nieżyje gracz pierszy wygrał
Offline
Gracz1:
pole bitwy
kart otwarcia kpn(Karta Poziom Niżej) start
bakugan bitwa Altair[320]start
Gracz2:
pole bitwy
karta otwarcia p(Postać) start
bakugan bitwa Kosiarz Strachu[330] start
Gracz1:
karta super mocy zdmuchniencie(przenosi twojego bakugana na moją kartę otwarcia)
Gracz2:
karta super mocy uderzenie(niszczy twoją kartę otwarcia)
stan
altair[320]przegrywa kosiarz strachu[330]wygrywa
Gracz 1 dzięki za grę wajnie się grało
Offline
gracz 1
bakugan bitwa karta otwarcia poziom niżej Wavern[290] start
gracz2
bakugan bitwa karta otwarcia żądłoid[270] start
gracz1
zdmuchnięcie ty na moją karta otwarcia start twó - 100 270-100=170 ty ja 290 ja atak i ty padasz
Offline
gracz1 bakugan bitwa
karta otwarcia start
gryfin start [290]
gracz2
kartaotwarcia start
saurus start[290]
gracz2
karta super mocy
potęga saurusa saurus [340]
gracz1 karta super mocy
moc darkusa gryfin [390] saurus [320]
gryfin wygrywa gracz 1
Offline
Gracz 1
Karta otwarcia start! Poziom niżej
Bakugan start Altair [340]
Gracz 2
Karta otwarcia start!
Bakugan start Mantris [270] na twoją!
Gracz 1
Karta otwarcia START!(odbiera mantrisowi 100 pkt)
Bitwa rozpoczęta!
Altair wygrywa i koniec posta
Offline
Ja
Pole bitwy ! Start !
Karta Otwarcia Potęga Pyrusa!
Rycerz Pyrusa Start !
Gracz 2
Pole Bitwy Start!
Karta otwarcia potęga Darkusa !
Żółwioid start !
Ja
Karta super mocy Tornado ognia
Rycerz Pyrusa moc 390
ŻÓŁwioid moc 250
Gracz 2
Przegrałem !
Ja poddajesz sie ok.
Wracaj Rycerzu
Gracz 2 Wracaj Żółwioidzie.
Offline
pole bitwy
gracz 1:
karta otwarcia
bakugan bitwa,falkoner [500] start.
gracz 2:bakugan bitwa,bakugan start saurus[280]
gracz 1: karta otwarcia postać,falkoner 1000g
karta super mocy karta anty super mocy.
gracz 2 :
przegrałem,to nie możliwe!
Offline
gracz pierwszy
karta otwarcia start (postać)
bakugan bitwa Dragonoid[350] start
gracz drugi.
karta otwarcia start (iluzja miny)
bakugan bitwa syrenoid(340 start
na karte przeciwnika
gracz pierwszy
karta otwarcia aktywacja postać
podwaja moc dragonoida
gracz drugi
karta super mocy aktywacja syreni śpiew
koniec gry gracz drugi wygrywa
Offline
gracz 1:
Karta otwarcia, P (postać) start! Bakugan bitwa, Żółwoid [250], start na swoją.
gracz 2:
Karta otwarcia, PP (potęga Pyrusa) start. Bakugan bitwa, Laserman [350], start na twoją.
gracz 1:
Karta otwarcia, start. Żółwoid [500]
gracz 2:
Karta supermocy, aktywacja: Zatruty kieł. Laserman [400], a Żółwoid [490]
Wygrywa gracz 1.
Offline
Pole bitwy!!!
Gracz 1:
Karta Otwarcia, start!(PN)
Serpenoid,start!
Gracz 2:
Karta Otwarcia, start!(KP)
Falconer Ventusa, start, na moją kartę!
Gracz 1:
Karta Super mocy, Zdmuchnięcie! Falconer na kartę z Serpenoidem!
Karta Otwarcia, otwarcie! Poziom Niżej.
Bakukomp:
Falconer 190G
Serpenoid 300G
Gracz 2:
Zdmuchnięcie,Falconer na pustą kartę!
Gracz 1:
Iluzja Wody, serpenoid na kartę z Falconerem.
Gracz 2:
Szlachetny Zielony Wiatr! Niszcz!
Bakukomp:
Serpenoid 300G
Falconer 340G
Gracz 1:
Siła Aquosa!!! Teraz, Serpenoid Zniszcz!
Bakukomp:
Falconer 340G
Serpenoid 450G
Serpenoid wygrał walkę.
Offline
Pole Bitwy !
Gracz 1 :
Karta Otwarcia Karta Anty Super Mocy
LaserMan start 350
Gracz 2 :
Dobry ruch ale przebij to-
Karta Zagłady
Karta otwarcia Iluzja Miny !
Syrenoid Start 340 pkt
Gracz 1 :
Tylko na tyle Cię stań ?
Karta otwarcia PV
Żądłoid start 250
Gracz 2 : Co to ma być jakaś zabawa ?
Karta super Mocy Syreni Śpiew
Po twoim LaserManie
Komputer :
LaserMan wraca do ręki Gracz 1
moc gracza 2 340 gracz 1 to 250
Gracz 1 :
A niech to szlak !
Karta super Mocy aktywacja Szlachetny Zielony Wiatr
Moc żądłida wzrasta o 150 jego moc to teraz 400 karta pozwala mu udać sie na karte syrenoida !
Gracz 2 :
Nie dam się pokonać !
Karta Otwarcia Start Iluzja Miny
Oby dwa bakugany trafiły do Wymiaru Zagłady !
Offline
Gracz 1
Rzucam Karta Otwarcia PN
Hydranoid [450] start
Na PN
Gracz 2
Rzucam Karta Otwarcia PP
Dragonoid[350] start
Na PN
Gracz 1
Karta Otwarcia Start Poziom niżej
Hydranoid [450] Bitwa! Dragonoid[250]
Gracz 2
Karta Super Mocy aktywacja Siła Smoka
Dragonoid[400] Hydranoid [450]
Wygrał Gracz 1
Z Hydranoidem
Offline